מדיניות משלוחים
אספקת המוצרים
1. זמן הוצאת המשלוח מהסטודיו הוא עד 10 ימי עסקים: זמן זה כולל את זמן הכנת הנעליים והוצאת המשלוח, אך אינו כולל את זמן המשלוח עצמו. זמן המשלוח תלוי בחברת השילוח. (שימו לב שעליזהל'ה – בשונה מעסקים רבים – לא עובד עם מלאי מוצרים, אלא מייצר נעליים בסטודיו שלנו, לפי הזמנה. על כן זמן המשלוח כולל את תהליך ייצור הנעליים – במיוחד עבורכם.) הפריטים נשלחים באמצעות חברת שליחים, לפי הנקבע במועד ההזמנה ע"י הלקוח. כל המשלוחים מאפשרים אפשרויות מעקב. בעת הוצאת המשלוח אתם אמורים לקבל מייל לכתובת שהזנתם בהזמנה, עם עדכון שהמשלוח יצא ועם מספר המעקב.
2. הפריטים השונים יסופקו בתוך הארץ -באמצעות חברת שליחים.
יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח. לאחר מסירת החבילה לחברת השילוח עליזהל׳ה ומסירת הפרטים המדויקים כפי שהזנת אותם בעת הרכישה, האחריות עוברת לחברת השילוח.
3. באפשרות משלוח רגיל החבילה תגיע לבית הלקוח עם שירות שליחים אקספרס עד לכתובת שהוזנה בעת הרכישה. כל האמור בסעיף זה תקף, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
3.1 עבור אפשרות שילוח רגיל בתוך הארץ, יצוין כי עליזהל׳ה נעלי תינוקות משתמשים בשירות pickup point של חברת HFD, הלקוח בשירות זה מקבל סמס לטלפון הנייד שהוזן בעת הרכישה, למחרת יום השליחה, על הגעת החבילה לנקודת האיסוף, ושעות האיסוף האפשריות.
3.2 בשירות pickup point המשלוח אמור להגיע לנקודת איסוף בקרבת הכתובת שהוזנה בעת ההזמנה. יודגש בזאת, כי בשירות החבילה אינה מגיעה ישירות לביתך אלא לנקודת איסוף בקרבת ביתך, ובהזמנת המוצר בשירות זה אתה מסכים לתנאי שירות זה.
4. במידה והזמנתך לא התקבלה בתוך המועדים המפורטים לעיל, אנא צור עמנו קשר : 058-5326487 בשעות הפעילות או בווטסאפ למספר הזה.