איזה יופי! זה סוף סוף קרה! הבייבי שלך עשה את הצעד הראשון! צילמת את הרגע המרגש ושלחת לכל המשפחה והתגובות הנרגשות הכריזו פה אחד – הגיע הזמן לקנות לו נעלי צעד ראשון!

אז ברכותיי הבייבי שלך גדל והתפתח, הוא כבר מגלה יציבות בעמידות או אפילו עשה את צעדיו הראשונים ללא תמיכה וזה בדיוק הזמן לקנות עבורו נעלי צעד ראשון של עליזה’לה. אבל איך בוחרים? איך מודדים? מה חשוב לדעת לפני שמזמינים? קניית נעלי צעד ראשון יכולה מאוד לבלבל לכן כתבתי את המאמר הזה.

כשמן כן הן, נעליים שנועדו לתמוך ביציבה נכונה והתפתחות תקינה של כף הרגל בזמנים בהם הילד עושה את צעדיו הראשונים בעולם.

מה זה נעלי צעד ראשון?

כשהתינוק יוצא אל אוויר העולם עצמות כפות הרגליים שלו עשויות רובן סחוס ועצמותיו שטוחות. אך עם הזמן ככל שהוא מזיז את הרגליים, דוחף אותן, מושך אותן ולומד להתייצב וללכת המבנה שלהן משתנה. לאט לאט העצמות מתפתחות ומתחזקות והרגל מקבלת את צורת הקשת שכולנו מכירות.

זה הזמן לעבור מנעלי טרום הליכה לנעלי צעד ראשון עם סוליה רכה.

איך לבחור נעלי צעד ראשון?

יש כל כך הרבה סוגים של נעלי צעד ראשון עם שרוכים, עם סקוצ’, עם גומי, יש סנדלים, יש מגפונים – המבחר עצום וקל להתבלבל. לכן, לפני שקונים נעלי צעד ראשון חשוב לבחור בנעליים איכותיות בעלות:

  • משקל קל
  • סוליה רכה וגמישה
  • סוליה ללא עקב
  • גפה שעשויה מבדים רכים או חומר נושם
  • סוליה מחוספסת מונעת החלקה
  • מבנה המתואם למבנה כף הרגל (רחבה באצבעות וצרה בעקב)

כאמא לילדים עיצבתי את נעלי עליזה’לה תוך התחשבות בכל אחד מהפרמטרים האלה וכל תפר ותפר בנעל, כל חומר שנבחר ליצירת הנעל נעשה בקפידה רבה עם תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט.

התינוק שלי עשה 3 צעדים לבד, האם הוא כבר מוכן לנעלי צעד ראשון?

בגדול, התשובה היא כן. אם התינוק הצליח לעשות את צעדיו הראשונים הוא מוכן לעבור משלב נעלי טרום הליכה לשלב הבא – נעלי צעד ראשון. יחד עם זאת חשוב לזכור כי חלק מהילדים באמת מצליחים ללכת לבד אחרי 3 צעדים וילדים אחרים דווקא צריכים יותר אימון ועוד קצת נפילות על הטוסיק.

ההמלצה שלנו בעליזה’לה היא פשוט לבחון את היציבות של הילד ולבדוק עד כמה הוא מצליח ללכת לבד או עדיין זקוק לתמיכה שלך במהלך ההליכה. ככל שההליכה שלו מתפתחת והופכת יציבה יותר ועצמאית יותר, כך יותר נכון עבורו ללכת עם נעלי צעד ראשון.

הילד שלי הולך, למה צריך סוליה רכה בנעלי צעד ראשון?

למרות שהתינוק נעמד על רגליו ועושה את צעדי הראשונים בעולם, עצמות הרגליים שלו לא סיימו את תהליך ההתפתחות. למעשה, הן ממשיכות להתפתח עד שיהיה בן שנתיים וחלק מהאימהות אפילו טוענות שתהליך ההתפתחות מסתיים אי שם בגיל 20 כשכף הרגל סוף סוף מפסיקה לגדול סופית.

לכן, כדי לשמור על התפתות תקינה של כף הרגל יש חשיבות מכרעת לנעילת נעליים גמישות ורכות המאפשרות לכף הרגל לנוע בחופשיות בתוך הנעל.

נעלי צעד ראשון עם סוליה רכה יאפשרו לתינוק שלך ללכת ( ולפעמים גם ליפול, כן זה גם חלק מהתהליך ) על משטחים שונים, לרוץ בדשא עם סבא וסבתא, לטפס על מתקנים בגינת המשחקים ועדיין לשמור על יציבות ומנח נכון של כף הרגל המאפשרים לשרירים לגדול ולהתחזק בצורה מיטבית.

למה דווקא נעלי צעד ראשון של עליזה’לה?

נעלי צעד ראשון של עליזה’לה הן הדבר הכי קרוב לאדמה, כשמדברים על נעליים לתינוקות ופעוטות.  הנעליים נתפרות בעבודת יד מקומית בעיצוב מוקפד ובשלל עיצובים ודוגמאות תוך שימוש בבדי כותנה טבעיים ונושמים (100% VEGAN פרינדלי).

בנוסף, לנעלי צעד ראשון של עליזה’לה יש סוליה רכה במיוחד עשויה מחומר מיוחד טאפטק, זהו בד מיוחד שנועד למנוע החלקה.

בחנות שלנו תוכלי למצוא מגוון רב של נעלי צעד ראשון המתאימות גם לבנים וגם לבנות:

  • נעלי צעד ראשון במידות 6 – 12 חודשים
  • נעלי צעד ראשון במידות 12 – 18 חודשים
  • נעלי צעד ראשון במידות 18- 24 חודשים
  • נעלי צעד ראשון במידות T2
  • נעלי צעד ראשון T3

שאלות ותשובות

כמה זמן מחזיקות נעלי צעד ראשון של עליזה’לה?

כל אמא יודעת שכף הרגל של התינוק שלה לא מפסיקה לגדול. לרוב אצל תינוקות ופעוטות כף הרגל גדלה בחצי מידה כל 3 חודשים. לכן, מומלץ כל 8 שבועות למדוד את אורך כף הרגל ולוודא שהוא תואם את אורך הנעל. במידה שהנעליים קטנות מדי או לוחצות מומלץ להזמין זוג חדש.
אגב, את נעלי צעד ראשון של עליזה’לה אפשר לכבס בכביסה עדינה ב – 30 מעלות (ולייבש בשמש) והן יהיו כמו חדשות, כך שהן שומרות על מראה נהדר לאורך זמן רב.

אז איך מודדים את כף הרגל? פשוט וקל!

בניגוד לחנויות הנעליים בקניון, אין לנו בעליזה’לה מכשיר מדידה. גם אין לנו ילדים שבוכים כי לא נוח להם. השיטה שלנו להתאמת נעלי צעד ראשון היא פשוטה וקלה וכל מה שצריך הוא דף נייר, עיפרון, סרגל וכף רגל אחת של תינוק שובב (אפשר למדוד את כף רגל שמאל או ימין, זה לא באמת משנה). אולי תצטרכי להיעזר בבן משפחה כי צריך לסמן את כף רגלו של התינוק כשהוא עומד על דף הנייר.
מעמידים את התינוק על הגרליים ומעמידים אותו על דף נייר. מסמנים 2 נקודות בעזרת עיפרון: את הנקודה הראשונה נסמן בקצה הבוהן הגדולה ואת הנקודה השנייה נסמן בקצה העקב בחלקו התחתון. מכל נקודה נמתח קו לצדדים, כך שיתקבלו 2 קווים מקבילים. את המרחק בין הקווים נמדוד בעזרת הסרגל, המרחק המתקבל הוא גודל הנעל שתרצי להזמין.
נשמע מסובך? לא נורא. צילמתי מראש סרטון חביב שידריך אותך איך למדוד את כף הרגל.

הזמנתי נעל צעד ראשון והיא לא מתאימה, אפשר להחליף?

כאמא לילדים אני מבינה את התסכול הכרוך בהזמנת מוצר רק כדי לגלות שהוא לא מתאים, לכן בניתי תהליך אוטמטי ופשוט להחלפת נעליים לא מתאימות. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הפרטים, לשלם על משלוח חדש ולהחזיר לנו את המוצר שנמצא אצלך.
אם תרצי להחזיר את הנעליים אני מבטיחה שלא לחקור למה, כמה ואיך, אך חשוב שתדעי שההחזרה חייבת להיות בהתאם למדיניות ההחזרות של עליזה’לה.

לסיכום

נעלי צעד ראשון של עליזה’לה הן הנעליים הטובות ביותר לילדים שלמדו לעמוד וללכת בעצמם. הן מתאימות במיוחד לפעוטות וילדים כי הן נעלי צעד ראשון קלות ועשויות מבדים נושמים המאפשרים מרווח תנועה וגמישות לכף הרגל המתפתחת.

אם הגעת לכאן ועדיין יש לך שאלות, אם את עדיין צריכה עזרה עם בחירת נעלי צעד ראשון לבייבי שלך או שאת מתלבטת באיזה נעל לבחור, אני כאן בשבילך. את מוזמנת לדבר איתי, מבטיחה לענות על כל השאלות שלך.

שלך, עליזה’לה

Open chat
צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
היי,
האם אני יכולה לעזור?