כשהיינו ילדות (וזה היה מזמן) נהגו לומר שאסור לשים נעליים לתינוקות כי כף הרגל קטנה מדי, לא סיימה להתפתח ועוד שאר סיבות כאלה ואחרות. את הנעליים הראשונות שלנו סביר להניח נעלנו רק לאחר שעשינו כמה צעדים יציבים עם אבא או אמא.

עם השנים הפכנו לאימהות בעצמנו, קראנו מחקרים והבנו כי נעלי טרום הליכה מומלצות כבר מגיל 3 חודשים, במיוחד אם מדובר בנעלי טרום הליכה רכות.

נעלי טרום הליכה של עליזהל’ה

אז נעים להכיר, אני עליזהל’ה וכאמא לילדים הבנתי שמצד אחד אני רוצה לשמור על כפות הרגליים שלהם מוגנות מפני חום וקור, מצד שני אני לא רוצה לפגוע בהתפתחות התקינה של כף הרגל ומצד שלישי אני רוצה נעליים שיהיו גם יפות ולא סתם גרביים שהולכות לאיבוד.

בשנת 2015 אחרי שהבנתי שאם אין אני לי מי לי, התחלתי לתפור בעצמי נעלי טרום הליכה עם סוליה רכה לתינוקות ופעוטות.

השמועה על הנעליים הטבעוניות שתפרתי בעבודת יד מוקפדת ומבדים נושמים עשתה לה כנפיים ומספר הבקשות לנעלי טרום הליכה רכות רק הלך וגדל.

מאז ועד היום קנו אצלינו למעלה מ – 10,000 לקוחות מרוצים שהבינו שנעלי טרום הליכה של עליזהל’ה הן השילוב המנצח בין בריאות, נוחות ואיכות ללא פשרות.

מה כל כך מיוחד בנעלי טרום הליכה?

לנעלי טרום הליכה מומלצות יש מבנה ייחודי הנחלק ל- 3 חלקים:

  1. הסוליה של הנעל – עשויה מחומר טבעוני, עמיד לחדירת מים ומונע החלקה.
  2. הגפה (הבד החיצוני) – הגפה עשויה מבד כותנה עבה הנקרא קנבס. היות שאני אוהבת צבעים וצורות, אני בוחרת בבדים בעלי דוגמאות וצבעים מיוחדים מלבד הצבעים הקלאסיים. בנעלי טרום הליכה של עליזהל’ה תוכלו למצוא נעל מבד מנומר (גרררר), נעל בעיטור פרחים, נעל בעיטור נקודות או נעליים המשלבות בין שני צבעים.
  3. הביטנה הפנימית – לכל נעל נתפרת ביטנה פנימית רכה ונעימה. בעונת החורף אני נוהגת לשלב בתפירת הנעלי טרום הליכה בד פרנץ’ טרי המעניק חמימות לכף הרגל ובעונת הקיץ אני נוהגת לשלב כותנה דקה העוזרת לספוח את הזיעה ולשמור על כף הרגל מאווררת.

כל נעל נתפרת בעבודת יד מוקפדת עם תפירה מיוחדת עם גומי המאפשרת להדק (או לשחרר) את האחיזה מסביב לקרסול כך שהנעל לא הולכת לאיבוד או נופלת מהרגל.

מעבר ליופי של הנעליים, אימהות מתאהבות בהן בגלל שהן קלות לניקוי. כל מה שצריך לעשות הוא לשים אותן במכונת כביסה בתוכנית עם טמפרטורה של 30 מעלות. פשוט וקל!

את הייבוש מומלץ לעשות בצל ולא תחת שמש ישירה על מנת לשמור על הצבעים מפני דהייה.

נעלי טרום הליכה טבעוניות – הכי קרוב לטבע

כשאני תופרת את הנעליים אני בוחרת את הבדים הטבעיים, הנושמים, אלא שיוצרו בתהליך הכי קרוב לטבע.

בכל פעם שאני יוצאת לטייל עם הילדים ביער ליד הבית שלנו אני נפעמת מהצבעים המשתנים של הפרחים, העלים והעצים. לכן, קטפתי ואספתי עלים, קליפות וגרעינים ולאחר ניקוי ובישול קפדני הצלחתי לייצר מהם צבעים טבעיים עמידים בכביסה.

בעזרת הצבעים האלה אני צובעת את הבד הלבן ומאפשרת לכן ולתינוק שלכן ליהנות מנעלי טרום הליכה טבעוניות הכי קרובות לטבע.

איזה סוגים של נעלי טרום הליכה מומלצות יש?

באתר שלנו תמצאו מגוון רחב של נעלי טרום הליכה מומלצות בגזרות שונות ובמידות שונות (החל מגיל 3 חודשים ועד מידת נעליים T3):

  1. נעלי טרום הליכה קלאסיות – זהו הדגם המקורי והקלאסי של עליזהל׳ה ממנו הכל התחיל. אם אתן קונות נעלי טרום הליכה בפעם הראשונה, זה הדגם האידיאלי שיעזור לתינוק להתרגל לזה יש לו משהו על הרגל.
  2. נעלי טרום הליכה מגפונים – כשמתחיל להתקרר וקצת יורד גשם, המגפונים הופכים להיות הבסט סלר שלנו. יש להם גזרה גבוהה יותר שעוטפת את הקרסול וביטנה מחממת כך שלא תמיד חייבים לגרוב גרביים. למרות שמם המגפונים לא מתאימים לצעידה בגשם או לקפיצה בשלוליות.
  3. נעלי טרום הליכה מומלצות מדגם טי סטרפ – הדגם הזה מתאים לתינוקות בשלבי קדם-זחילה, זחילה, תחילת הליכה ועד הליכה מוקדמת. הגפה של הנעל בדגם זה אינה מכנסה את כל צידי כף הרגל ונוצר מעיין רווח בין הגפה וחלקה העליון של הנעל, כך שהסגירה שלה נראית כמו פס (סטרפ) סביב הקרסול.
  4. נעלי טרום הליכה סנדלים – נעליים אלה מתאימות בעיקר לחודשי הקיץ החמים והן נתפרו כך שלרגליים הקטנות יהיה מספיק מקום לגדול ולהתאוורר מהלחות. גם נעליים אלה מתאימות משלבי קדם – זחילה, זחילה, תחילת הליכה ועד הליכה מוקדמת.

הזמנתי נעלי טרום הליכה, תוך כמה זמן הן יגיעו אלי?

היות שאנחנו עסק קטן והנעליים נתפרות כאן לפי הזמנה כאן בארץ ולא במפעל בסין, אנחנו מוציאות את הנעליים למשלוח תוך 10 ימי עסקים. מהרגע שהמשלוח יצא אליכן, זמן המשלוח תלוי בחברת השליחויות.

שומרים על הרגליים, מגנים על הראש

דבר נוסף שגיליתי במהלך טיולי הטבע עם הילדים שלי, הוא שהם חייבים כובע נעים ונוח שלא יציק. לכן, עיצבתי במיוחד לתינוקות וכובעים מוצר משלים לנעלי הליכה רכות, כובע שמש.

השמש הישראלית החמה מחייבת אותנו ההורים והילדים לחבוש כובע בכל פעם שאנחנו הולכים לגן, יוצאים אל גינת המשחקים או מטיילים בטבע.

כמו הנעליים הרכות של עליזהל’ה, גם הכובעים נתפרים בעבודת יד מבדים נושמים. באתר שלנו תוכלו למצוא שני סוגי כובעים:

  1. כובע שמש  – זהו כובע רחב עם מצחייה הנתפר בעבודת יד מבדי כותנה ופשתן. ניתן לקשור אותו תחת הסנטר.
  2. כובע בונט – זהו כובע ללא מצחייה הנתפר בעבודת יד מבד חיצוני בסגנון פיקה ובד פרנץ’ טרי (100% כותנה) בעל מגע נעים ורק לראשו של התינוק.

החלפת נעלי טרום הליכה רכות לאחר רכישה

אם קיבלת את ההזמנה ויש בעיה עם הנעליים, תוכלי לבחור בין החזר כספי מלא (ללא החזר על עלויות השילוח) או החלפתם.

החלפה ניתן לעשות לאחר מתן הודעה תוך 14 יום מיום האספקה ובתנאי שלא נעשה שימוש בנעליים. תהליך ההחלפה יתבצע דרך האתר ב- 3 שלבים פשוטים:

  1. החזרת המוצר (הלקוח ישלם דמי משלוח).
  2. מילוי טופס החלפה באתר.
  3. תשלום באתר עבור משלוח המוצר החדש.  

כמובן, זוהי מדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו על רגל אחת ויש לציין כי כל החזרה או החלפה תתבצע אך ורק בהתאם למפורט בתקנון האתר.

לסיכום, נעלי טרום הליכה מומלצות לשימוש על ידי רופאים אורטופדיים כבר מגיל 3 חודשים. הנעליים שומרות על כף הרגל הקטנה מפני חום וקור ופציעות ומאפשרת לעצמות הקטנות להתפתח בצורה תקנית ונכונה.

באתר שלנו תוכלו למצוא נעלי טרום הליכה רכות במגוון דגמים וצבעים המתאימים לבנים ולבנות עד מידה T3.

אם יש לכן שאלות נוספות, אשמח לסייע. שלחו לי הודעה בוואטסאפ למספר 058-5326487 – כך תקבלו את המענה המהיר ביותר.

שלכן באהבה,

עליזהל’ה

Open chat
צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
היי,
האם אני יכולה לעזור?